U ovom tekstu ćemo objasniti i predstaviti detaljnije filozofiju Atletskog fitnesa, njegove sadržaje i ciljeve. Filozofija Atletskog fitnesa zasniva se na tome da rekreativac kroz trenažni atletski sistem prilagođen svakoj individui bude što bliže po funkciji i izgledu atleti. Plan i program Atletskog fitnesa  je sačinjen na atletskoj trenažnoj tehnologiji, kao jednoj od boljih trenažnih tehnologija koja ima za cilj da unaprijedi vježbača u svim  njegovim kineziološkim pravcima, a sačinjena je od vježbi i pokreta važnih i potrebnih za stvaranje jake i spremne individue.

Glavni sadržaji programa Atletskog fitnesa su multifunkcionalni pokreti koji djeluju na više motoričkih oblasti i koji su iskoristivi u svim životnim okolnostima. Program prvenstveno ima za cilj da razvije fleksibilnost- mobilnost kao jednu od ključnih motoričkih sposobnosti za zdravu i mobilnu kičmu, i samim tim stvara pokretljivu osobu s kojom se može raditi na snažnim segmentima u svim antropološkim regijama čovjeka, čime se utiče na harmoničan atletski izgled te osobe. Program je sačinjen od atletskih sadržaja kao što su vježbe pravilnog trčanja, trčanja u raznim trenažnim zonama, obuka i unapređenje “sprinterskog trčanja”, vježbe na preponama u cilju razvoja mobilnosti kukova i koordinacije, rad sa medicinkama u cilju razvoja snage svih regija trupa, vježbama snage sa vanjskim i sopstvenim opterećenjem, gimnastičkih vježbi i mnogih drugih funkcionalnih pokreta kvalitetno doziranih i metodički programiranih za homogene grupe..

U prvom mezociklusu programa akcenat je na: razvoju aerobnih sposobnosti, jačanju trupa, fleksibilnosti pokreta – mobilnosti zglobova, funkcionalne snage, koordinacije i mišićne izdržljivosti kao baza za nadogradnju svih kompleksnih struktura kretanja. Ovim možete zaključiti da imamo za cilj da djelujemo na sve sektore i regije čovjeka čime utičemo da vježbač bude u balansu po pitanju svog izgleda i u balansu svojih motoričkih sposobnosti. Atletski fitness ima za cilj da postigne veću pokretljivost, veću snagu, manju podložnost povredama, harmoničnost i izbalansiranost tijela spremnog za sve životne aktivnosti, te samim tim da individua izgledom i sposobnostima oslikava jednu atletu.

Predstavit ćemo sadržaj i organizaciju programa po danima kako bi imali još jasniju sliku atletskog fitnesa. U prvom mezociklusu (četiri sedmice) akcenat je na stvaranju i razvijanju baze neophodne za buduće kompleksne strukture kretanja. Svaki mezociklus će trajati oko četiri sedmice te će biti objavljen i prikazan na ovoj stranici, sa tačno predstavljenim ciljevima i sadržajima istog. Program je sačinjen od tri trenažne jedinice (utorak, četvrtak i subota ), a između treninga dani adaptacije i superkompenzacije. Progresivno i periodično se povećava opterećenje i intenzitet, dok na kraju svakog mezociklusa slijedi testiranje s ciljem da se stekne uvid u kojem pravcu vježbač ide. Treninzi koji se održavaju utorkom i četvrtokm su treninzi sa akcentom na trenažni sistem koji se održava vani na atletskoj stazi dok je subotom akcenat na treningu u fitness sali.

Ciljevi prvog mikrociklusa prikazani u tabeli:


Sadržaj prvog mikrociklusa prikazanog u tabeli:

Pored toga što trener sprovodi grupni trenažni sistem, vodi evidenciju i praćenje grupe, isti ima zadatak da maksimalno pruža individualni pristup svakom pojedincu za doziranje svih trenažnih varijabli, radi stvarivanja maskimalnih rezultata individue. Također pojedinac shodno svojoj volji i mogućnostima, uz dopust trenera, može dozira neke trenažne varijable, jer od stepena saradnje vježbača i trenera  ovisi koliki će progres biti.

Nadamo se da smo Vam bar malo približili koncept i vizuju Atletskog fitnesa. Ukoliko dosad niste pronašli svoju varijaciju rekreacije, pokušajte sa ovom, sigurni smo da Vas neće iznevjeriti, jer ovo je kompleta pristup kojim razvijate cjelokupan antropološki sistem.

Budi atleta ba